Йоркширски териер

Йоркширски териер

петък, 27 май 2011 г.

12-те молби на твоето куче

1. Моят живот трае 10-15 години. Всяка раздяла с теб ми причинява голяма тъга. Помисли за това преди да ме вземеш.
2. Обичай ме такова, каквото съм, защото ти си ме избрал. Аз нямам възможност да избирам приятелите и господарите си.
3. Дай ми време да разбера какво искаш от мен, когато ме възпитаваш. Преди да ми се караш, изпитай себе си - може би не разбирам какво искаш от мен.
4. Обичаш ли ме? Аз живея от твоята любов.
5. Говори ми! Може би мислиш, че не те разбирам, какво ми говориш, но аз усещам какво мислия и чувстваш.
6. Недей да ми се сърдиш и наказваш. Ти работиш, имаш приятели и развлечения, аз имам само теб.
7. Не зная какво е отмъщение, но знай, че не забравям как постъпват с мен.
8. Помисли преди да ме удариш, защото аз мога да те ухапя. Въпреки, че няма да го направя.
9. Не ме вземай като играчка докато съм малко, а после когато порасна да ме изхвърлиш. Защото моята любов към теб не зависи от възрастта ми.
10. Грижи се за мен като остарея, остана без зъби, ослепея, оглушея. ако много страдам, изпрати ме ти да си ида от живота достойно.
11. Не казвай "Аз не мога да направя това". с теб всичко ми е леко. Нека това бъде твоята отплата за моята вярност и нашата красива младост.
12. Когато вече ме няма, недей да тъгуваш, а си вземи друго куче, и го обичай така, както си обичал мен.
                                                                                            Подпис: Твоето куче

Няма коментари:

Публикуване на коментар